måndag 9 januari 2012

Artiklar om körkort

Efter en liten ofrivillig paus med artikelskrivandet så har jag ikväll har jag skickat in fem nya artiklar. Flitig som ett bi med andra ord. Två artikelkatalogerna godkände och publicerade mina artiklar inom ett par timmar och de förtjänar självklart ett omnämnde här med länk och allt. Båda artiklarna handlar om intensivkurser för körkort och självklart är de unika och inte samma artikel om intensivkurs för körkort som jag har skickat till flera olika. Det skulle jag aldrig göra. Utan självklart skriver man en ny artikel om intensivkurs till varje artikelkatalog som man skickar in sina artiklar till. En av artikelkatalogerna som godkände min artikel inom några timmar var webbredaktorer.se där du hittar min artikel om intensivkurs körkort i deras arkiv. Den andra artikelkatalogen som var snabb med att granska och godkänna min artikel var artikelkungen.se där du numera kan läsa min intressanta artikel om intensivkurser för körkort när du vill veta mer om hur du hittar en billig intensivkurs för körkort. Det ska bli intressant att se hur lång tid det tar för övriga tre artikelkataloger att godkänna mina artiklar om intensivkurs för körkort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar