fredag 30 december 2011

Körkortsteori och intensivkurs

Idag har jag fått fyra artiklar godkända. De flesta handlar om körkort, eller intensivkurs för körkort, medan en handlar om att bli bättre på matematik genom att träna multiplikationstabellen i roliga mattespel.
Jag tycker att alla väntetiderna är helt ok med tanke på att det varit jul och ledighet under perioden. Självklart har man svårt att vänta som skribent men administratörerna av artikelkatalogerna ska ha en stor eloge för det arbete de lägger ner på sina artikelkataloger. Jag kommer att absolut att författa nya artiklar och skicka in till samtliga av ovanstående artikelkataloger. Än har jag inte tröttnat på att skriva artiklar om körkort och hur man bäst läser körkortsteori, om hur man hittar en billig intensivkurs för körkort eller hur man pluggar matte och multiplikationstabellen på nätet med hjälp av roliga mattespel.

Min egen artikelkatalog
Samtidigt går arbetet vidare med min egen artikelkatalog. Om man läser erfarenheter från andar nystartade artikelkataloger så får man inte många artiklar inskickade i början utan får satsa på att skriva egna till att börja med och bygga upp länkkraft. Så det är det jag fokuserar på för tillfället medan jag väntar på min första utomstående skribent. Än är det som sagt kul att skiva artiklar om körkort, intensivkurser och multiplikationstabellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar