lördag 31 december 2011

Nyår

Bara några timmar kvar av det gamla året. Kan summera ett intressant och händelserikt år. Får hålla tummarna att nästa år blir minst lika intressant, händelserikt och kul. Hunden klarar fyrverkerierna förhållandevis bra och det var inga problem att ta en runda med honom nu på nyårskvällen. Duktig vovve :)

På artikel fronten så har jag fått en ny artikel godkänd på artikelzonen.com inom 24h efter att jag skickade in den. Det är tredje artikeln som jag har skickat in till denna artikelkatalog och alla har godkänts samma dag eller dagen efter så den kan jag rekommendera varmt. Den senaste artikeln handlade om körkortsteori och tipsar om hur man enklast och billigast läser in körkortsteorin när man ska ta körkort.

Jag hoppas att ni alla har haft ett lika trevligt 2011 som jag och jag önskar alla ett riktigt gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar