fredag 6 januari 2012

Första inskickade artiklarna godkända

Efter några dagars lugn pga magsjuka är jag nu tillbaka med kraft. Har tagit emot mina första inskickade artiklar till min artikelkatalog. Första publicerade artikeln av någon annan än mig själv blev en artikel om att välja rätt surfplatta. I den artikeln går Ria igenom vad du bör tänka på när du väljer surfplatta, om du ska ta en Android eller en Apple, en med liten skärm eller stor. Ria har även skickat in två andra artiklar som kommer gå live idag och imorgon. Helst hade jag kanske velat publicera dem med några dagars mellanrum men det blev en kompromiss mellan att få ut artiklarna med ett jämt flöde och samtidigt inte låta författaren vänta allt för länge med att få ut sina artiklar. En artikel om dagen som går live hoppas jag att Ria är nöjd med. För övrigt så lyckades jag granska och godkänna artiklarna inom 3h trots att jag som sagt varit utslagen i magsjuka de senaste dagarna. Nu får vi se hur lång tid det tar innan jag får några andra artiklar inskickade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar