tisdag 17 januari 2012

Göteborg tur och retur

Göteborg tur och retur idag. Blev en tidig morgon idag då jag styrde kosan mot Göteborg för att hjälpa en kund med ett större problem. Tåg upp, en timme i Göteborg och sen tåg hem igen. Samma biljettkontrollant på båda tågen och på hemresan kom han ihåg att jag hade suttit på samma plats upp en timme tidigare. Kändes bra att kunna lösa kundens problem så kvickt och göra honom nöjd igen. Lite dryg bara att behöva tillbringa så många timmar på tåg men jag är ju van vid att pendla om än inte lika många timmar som idag. Skönt att jag kunde jobba både upp och ner från Göteborg. Tyst kupé är underbart! Han tyvärr inte se så mycket av Göteborg idag men det får vi ta en annan gång i stället. Var ett tag sedan man var i Göteborg senast, tror inte jag har varit i Göteborg sen barnen föddes och det är ju några år sen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar