fredag 27 januari 2012

Tips om intressanta artiklar

Oj vad jag är dålig på att skriva ofta. De går alldeles för lång tid mellan varje post. Ska försöka bättra mig men det är mycket som behöver skötas här i livet så det är inte alltid man har så mycket tid över som man skulle önska. Tänkte börja med att tipsa om lite intressanta artiklar jag har läst på senaste tiden. Vi kan börja med en intressant artikel om styrketräning hemma som jag fick in idag till min artikelkatalog. Där beskriver författaren hur du kan styrketräna i ditt egen hem och enkelt komma i form. Självklart kan det vara effektivare att träna på gym men som amatör kan man uppnå bra resultat även om man bara tränar hemma. Att styrketräna gör att man klarar vardagen på ett enklare sätt. Igår fick jag chansen att läsa en artikel om båtpresenningar som klargör vad du ska tänka på när du vinterförvarar din båt och hur du då bäst skyddar båten mot vädrets makter. Vilka skydd passar vilka båtar och hur rengör du dessa presenningar? Läs mer i denna informativa artikel. Detta är de två artiklar jag har fått in denna vecka. Sen måste vi gå tillbaka en hel vecka innan vi hittar en ny artikel. Denna gång handlade det om myskläder och var du kan köpa dessa billigt. Varför gillar visa dessa kläder medan andra avskyr dem? Själv har jag alltid myskläder när jag är hemma. Byter om så fort jag kommer hem. Tycker det är mycket trevligare att slappa hemma i ett par mysiga joggingbyxor i stället för ett par tighta jeans. Men det är bara min åsikt. Vet många som har samma kläder på hemma som borta och det är upp till dem att ha det. Jag säger inte vad som är rätt eller fel att ha på sig hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar